Thursday, December 10, 2009

Τετραγωνο - παντελονής

Βγαίνω χτες το βράδυ έξω από τη Μιχαλακοπούλου για να φύγω, φτάνω στο αυτοκίνητό μου και βλέπω το τζάμι του οδηγού σπασμένο. Θρύψαλα στη θέση του οδηγού, λέω δεν είναι η τυχερή μου μέρα σήμερα. Ανεβαίνω στο μπαρ να πάρω σκούπες και τα σέα για να το καθαρίσω, έρχονται για ηθική και πρακτική υποστήριξη μαζί μου η Ευθυμία και ο Νίκος και καθώς σκουπίζουμε τα τζάμια για να μπορέσω να μπω μέσα και να πάω επιτέλους σπίτι μου βλέπω ανάμεσα στα θρύψαλα να ξεχωρίζει ένα μικρό μπλε πλαστικό. Κοιτάζω καλύτερα και, ναι, ήταν το αγαπημένο μου γούρι που είχα χάσει εδώ και μήνες, ο Μπομπ Σφουγγαράκης, μικρό κομματάκι από το υπόλοιπο μπρελόκ που ακόμη βρισκόταν στο κινητό μου.
Τελικά, ήταν η τυχερή μου μέρα...

2 comments:

  1. Ξέρω ότι δεν μπορώ να σε παρηγορήσω αλλά την ίδια μέρα σε άλλη γειτονιά μου ξερίζωσαν τον καθρέφτη του οδηγού.....Γκκρρρρρ

    αννυλκ

    ReplyDelete
  2. Πώς θα ονομαζόταν ο Μπομπ ο σφουγγαράκης αν ήταν μαστουρωμένος;


    > Μπομπ Μάρλευ

    ReplyDelete

Αν δεν έχετε λογαριασμό στο google και επιλέξετε (στην επιλογή ταυτότητας) να στείλετε σχόλιο ως "ανώνυμος" μπορείτε να γράψετε το όνομά σας μέσα στο σχόλιο. Τα υπογεγραμμένα σχόλια (από ανθρώπους του χώρου) θα δημοσιεύονται όλα.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ