Monday, June 22, 2009

Ιntermedio

Σήμερα αρχίζουν οι αγώνες ζευγών στους οποίους συμμετέχουν και τα περισσότερα ζευγάρια που αποτελούσαν μέχρι τώρα τις ομάδες.
Οι White Blue II κατέληξαν στη 44η θέση στο swiss A, ενώ οι Santos στην 28η του Swiss B.
Οι Γυναίκες έχουν ακόμη δύο ματς για τη φάση των προκριματικών, χωρίς ελπίδα όμως για πρόκριση.

H White Blue I, επελέγη ως αντίπαλος από την ομάδα Apteker (Οι πρώτες 8 ομάδες του swiss A επιλέγουν τους αντιπάλους τους)

Για να περνάει λοιπόν η ώρα όσο γίνεται ο πρώτος αγώνας, διαβάστε πως η White Blue I, κατέθεσαν 2800 χτες, στους White Blue II.

Η διανομή είναι η παρακάτω:



Q74




Q10532




843




Q5




Ν-Πανόπουλος

Α1062



8
ΑΚJ64
W-Φιλ
E-Γιάνκος
87
107

AQJ652
83



K642


S-Λαγγουράνης



KJ953




9




K9




AJ1097



Η αγορά:
Λαγγουράνης: 1
Φιλάρετος:
(Σιγά μην παίξετε εσείς αυτό το χέρι) 2
Πανόπουλος :
(Σας την έχω στημένη) pass
Γιάνκος: 3
Λαγγουράνης: pass
Φιλάρετος:
3ΝΤ
Πανόπουλος :
(Έλληνες - Ξε-έλληνες, εμείς ήρθαμε εδώ για να προκριθούμε, πάρτε μια μπούφλα) db
Γιάνκος:
(Έλληνες - Ξε-έλληνες, εμείς ήρθαμε εδώ για να προκριθούμε, πάρτε μια ξανάστροφη) rdb

Η εκτέλεση:
Αντάμ
Πανόπουλος:(ότι είπε ο σύντροφος) 4
Φιλάρετος: (Γιατί να είμαι τόσο γκαντέμης, να πάθει ο συμπάικτης μου έμφραγμα, και να πέσω στην ανάγκη του Γιάνκου... γιατί γ...ω την γκίνια μου;)
Βάλε μια πίκα (το κέρατό σου μέσα)
...ο J, duck.
Λαγγούρ: το 3 (Παναγία μου, θα καταλάβει να μου γυρίσει σπαθί;)
duck, Q, και από το μορ...
Φιλάρετος: σπαθί(!)
Γιάνκος: (Σπαθί είπε; Γιατί ρε Παναγία μου δεν καθόμουνα σπίτι μου με το μωρό μου, με ξεσηκώσανε, αρον - άρον;)
Πανόπουλος: Q (θα βγάλετε το γάλα της μάνας σας, κ... παιδα)
Φιλάρετος: σπαθί
Λαγγούρ: 7 (έχει άλλο σπαθί Χριστέ μου;)
σπαθί
Πανόπουλος: 7
Φιλάρετος: σπαθί
Λαγγούρ: J (είναι τόσο ωραίο για να είναι αληθινό...)

Η άμυνα έκανε τις πρώτες 10 μπάζες, 2800 μεταλλικές...

No comments:

Post a Comment

Αν δεν έχετε λογαριασμό στο google και επιλέξετε (στην επιλογή ταυτότητας) να στείλετε σχόλιο ως "ανώνυμος" μπορείτε να γράψετε το όνομά σας μέσα στο σχόλιο. Τα υπογεγραμμένα σχόλια (από ανθρώπους του χώρου) θα δημοσιεύονται όλα.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ